Розібрався. Проблема дійсно виявилася в компі, а саме - побита пам'ять.
Отакий код має показувати 65535, а в мене було лише 32783. Знайшов за допомогою тестера пошкоджену 4416, замінив, Zebra запустилася. Це також пояснює, чому з каріка запустилася Montezuma Revenge, бо там всього 8 кБ.
zebraOS.jpg
Тепер щодо перемичок та підготовки файлів.
Більшість файлів для картриджів трапляються в форматі DCK, він містить додаткові 9 байтів якогось заголовку. Щоб отримати стандартний файл прошивки, треба видалити ці перші 9 байтів в HEX-редакторі.
Я використовував
HxD Hex Editor. Просто виділіть курсором перші 9 байт (з 00 по 08), нажміть Del та збережіть в BIN, можна прошивати.
Далі. В залежності від програми, BIN-файли будуть розміром 8,16, 24 кБ і так далі.
Відповідно треба встановлювати джампери 8k banks. Для Zebra OS (16 кБ) - 0 і 1 банки, для Pinball (24 кБ) - 0,1,2 і так далі.
На цьому, наче, все. Вважаю проект з картриджем завершеним та задокументованим
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.