RAM Upgrade for Amstrad GX4000
Додано: 24 вересня 2023, 19:57
Amstrad GX4000 це ігрова консоль, за архітектурою ідентична до комп'ютерів Amstrad CPC464 Plus та Amstrad CPC6128 Plus
Відмінністю цих систем від попередніх моделей є підртимка картріджа.
GX4000 має лише 64 кБ оперативної памяті, тому ігри з CPC6128,які потребують 128к памяті, на ній не запустяться.
Насправді, практична цінність від цього апгрейду невелика, бо я поки знайшов лише 2 гри, які вимагають 128к. Це Zelda та Octopus Deluxe Але і тут є певні нюанси
Едина причина, чому я це зробив - сам мод доволі простий. Враховуючи доволі активне комьюніті яке регулярно випускає нові ігри, можливо, в майбутньому шось з'явиться.
Власне на оригінальній консолі Octopus Deluxe напише, що йому треба 128к RAM Інструкцію з модифікації я знайшов на CPC Wiki
Треба 2 мікросхеми RAM 4464 (4 bit, 64k) та резистор 10 кОм.
Я використовував чіпи МТ4067-10. Попередньо перевірив їх за допомогою Retro Chip Tester
На мікросхемах треба відігнути 16-ту ногу, це сигнал CAS, та напаяти їх другим поверхом поверх існуючих. Всілякі перехідні плати та панельки не підійдуть, бо не закриється корпус.
Далі треба об'єднати їх та підключити до 91-ї ноги Amstrad ASIC.
Остання операція - змусити ASIC використовувати сигнал CAS1, для цього підтягуємо відповідний сигнал, встановивши резистор 10к між 8 та 11 ногами IC8 (74HC4051).
Власне це все. Мод готовий. Далі трішки фото
Після такої операції картрідж з Октопусом мусить запуститись, але, нажаль він ще не повністю адаптований до GX4000 і вимагає натиснути Y/N щоб пропустити інтро. Напишу авторам, щоб пофіксили це.
Відмінністю цих систем від попередніх моделей є підртимка картріджа.
GX4000 має лише 64 кБ оперативної памяті, тому ігри з CPC6128,які потребують 128к памяті, на ній не запустяться.
Насправді, практична цінність від цього апгрейду невелика, бо я поки знайшов лише 2 гри, які вимагають 128к. Це Zelda та Octopus Deluxe Але і тут є певні нюанси
Едина причина, чому я це зробив - сам мод доволі простий. Враховуючи доволі активне комьюніті яке регулярно випускає нові ігри, можливо, в майбутньому шось з'явиться.
Власне на оригінальній консолі Octopus Deluxe напише, що йому треба 128к RAM Інструкцію з модифікації я знайшов на CPC Wiki
Треба 2 мікросхеми RAM 4464 (4 bit, 64k) та резистор 10 кОм.
Я використовував чіпи МТ4067-10. Попередньо перевірив їх за допомогою Retro Chip Tester
На мікросхемах треба відігнути 16-ту ногу, це сигнал CAS, та напаяти їх другим поверхом поверх існуючих. Всілякі перехідні плати та панельки не підійдуть, бо не закриється корпус.
Далі треба об'єднати їх та підключити до 91-ї ноги Amstrad ASIC.
Остання операція - змусити ASIC використовувати сигнал CAS1, для цього підтягуємо відповідний сигнал, встановивши резистор 10к між 8 та 11 ногами IC8 (74HC4051).
Власне це все. Мод готовий. Далі трішки фото
Після такої операції картрідж з Октопусом мусить запуститись, але, нажаль він ще не повністю адаптований до GX4000 і вимагає натиснути Y/N щоб пропустити інтро. Напишу авторам, щоб пофіксили це.