Підкажіть на чому можна програмувати під ретро платформи

Програмування під ретрокомп'ютери, відеоігрові приставки тощо, усіма мовами — Assembler, BASIC, Forth, ...

Модератор: Nick

Аватар користувача
Mak7ym
Повідомлень: 44
З нами з: 23 червня 2023, 20:06
Дякував (ла): 23 рази
Подякували: 21 раз

Re: Підкажіть на чому можна програмувати під ретро платформи

Повідомлення Mak7ym »

З приводу досвіду, абсолютно згоден з Ігорем. Якщо немає досвіду програмування на асмі під цю платформу - то треба починати від вивчення заліза, організації пам'яті і девайсів. Ну і АСМ сам по собі не пробачає помилок :) Програма просто висне і якщо не зберігся - твої проблеми.

З бейсіком все набагато простіше, але за це простіше треба платити швидкістю.

Ну і використання міксованого підходу і так вимагає занання з першого абзаца.
Аватар користувача
alk0v
Адміністратор
Повідомлень: 208
З нами з: 05 квітня 2023, 19:04
Дякував (ла): 85 разів
Подякували: 157 разів

Re: Підкажіть на чому можна програмувати під ретро платформи

Повідомлення alk0v »

Можна подивитись в бік консолей, для багатьох з них є вже дуже розвинені SDK
Наприклад, GB Studio для GameBoy, там взагалі візуальне програмування є (як скретч для дітей)
Співзасновник Software & Computer Museum
Відповісти

Повернутись до “Програмування під ретроплатформи”